تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
گزارش کارورزی با موضوع روابط عمومی در شركت سهامی بیمه ایران


69 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایل1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌یكی‌ از موضوعات‌ مهم‌ برای‌ كسانی‌ كه‌ به‌ كار روابط عمومی‌ اشتغال‌ دارند، تفكیك‌ بین‌ تبلیغات‌ وروابط عمومی‌ است‌. اگر اینان‌ بدون‌ ملحوظ داشتن‌ وجوه‌ افتراق‌ تبلیغات‌ با روابط عمومی‌ به‌فعالیت‌های‌ خود رنگ‌ تبلیغات‌ بدهند، به‌ سمت‌ فعالیتهایی‌ گرایش‌ خواهند یافت‌ كه‌ تفاوت‌ اساسی‌ باماهیت‌ فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ دارد. باید توجه‌ داشت‌ كه&zwn

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نقش روابط عمومی ها در تحقق اصل حق دسترسی آزادانه به اطلاعات در نظام های دموكراسی


43 صفحه word|فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقهرجا سخن از پاسخگویی و مسئولیت پذیری می رود نشان از این پیش فرض دارد كه نوعی ارتباط دوسویه مبتنی بر اعتماد، صداقت و منافع مشترك در میان است در اكثر نظریه های مربوط به حكومت مردم سالار نیز این فرض نهفته است حكومت خدمتگذار مردم است و انتخاب شده تا ارادة مردم را عملی سازد همان طور كه اشاره شد یكی از شرایط پاسخگویی نظام سیاسی، آگاهی از شرایط بیرونی و بین المللی است، ما در عصر اطلاعات، ارتباطات و پردازش اطلاعات به سر می بریم و پردازش آن، خود سرمایه ای عظیم در دست دارندگان آن است ظهور دهكدة الكترونیك جهانی، انقلاب اطلاعاتی. فشردگی زمان و جهان، گسترش آگاهی در سطح جهان و انت

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی با موضوع روابط عمومی الکترونیک


27 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایلروابط عمومی الکترونیک  و مدلهای ارتباطی به نظر می رسد با گسترش و توسعه فن آوریهایی كه ذكـــــر شد، هم اكنون درجامعه ای بسر می بریم كه به هیچ عنوان حالت یكپارچه ندارد و آنرا می توان بصورت جـــــــامعه مجمع الجزیره ای در نظر گرفت كه در آن باید به هویت های منفرد پاسخ گفته شود. در ارتباطات سه مدل وجود دارد: 1- مدل اقتصادی- سیاسی (وسایل ارتباط جمعی انتقال دهنده تغییرات هستند، نه عامل تغییرات) 2- مدل تاثیرات (اصل و پایه بر پذیرش تاثیر گذاری رسانه ها است ) 3- مدل فرهنگی (رسانه ها نقشه و محل تعامل هستند   ) باید پــــذیـــــرفت كه روابط عمومی ها اغلب خود را در مدل دوم می یابند یعنی هر چه گفته می شود

ادامه مطلب  
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید


        روابط عمومی (به انگلیسی Public relations یا به اختصار PR) به علمِ مدیریتِ چرخهٔ اطلاعات، مابینِ یک فرد یا سازمان، (اعم از بازرگانی و اقتصادی، دولتی یا سازمان مردم‌نهاد)، با عموم اطلاق می‌گردد.روابط عمومی، به مثابهِ پُلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد.روابط عمومی، روبه‌رو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافعِ مشترک آنها مربوط اس

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد حقوق اختیارات مجامع عمومی شرکتهای سهامی و تعاونی


       دانلود مقاله ارشد حقوق اختیارات مجامع عمومی شرکتهای سهامی و تعاونی فهرست مطالبعنوان                                                                                 صفحه                  

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مؤسسات


22 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقمؤسسات عمومی را می توان از جنبه های مختلف بویژه از لحاظ اجرایی قوانین مختلف طبقه بندی كرد. از لحاظ هدفی كه مؤسسات دارند ، می توان آنها را به دو رسته انتفاعی و غیر انتفاعی تقسیم كرد. و مؤسسات غیر انتفاعی موسساتی اند كه در پی سود مادی نیستند ؛ مانند دانشگاهها ، مراكز علمی و پژوهشی و برخی بیمارستانها و بنگاههای نیكوكاری[1] كه به منظور اداره امور علمی و فرهنگی و خیریه تشكیل شده اند و مؤسسات انتفاعی آنهایی هستند كه تنها سود مادی توجه دارند؛ مانند بانكها ، شركت ها ، كارخانه ها و معادن دولتی .فرق بین شركت های دولتی و مؤسسات انتفاعی دولت در این است كه فرم سازمانی شركت ها اصولاً شركت سهامی و تابع قانون بازرگانی است و مثل یك تاجر عمل می كند ،

ادامه مطلب  
روابط عمومی در ایران و جهان


فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:59 مقدمه  تعریف روابط عمومیجی ای گرونیك نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یك سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند كه با آن سروكار دارند.ركس هارلو كه از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد می‌كند:روابط عمومی عبارت است از دانشی كه بوسیله آن سازمان ها آگاهانه می‌كوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی كسانی را كه برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند.درواقع روابط عمومی هنری است كه به كمك آن می‌توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام كارمندان، مشتری ها و مردمی كه با آن سروكار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده

ادامه مطلب  
پروژه بررسی در خصوص مفهوم نظم عمومی در حقوق بین الملل خصوصی . doc


     نوع فایل: wordقابل ویرایش 86 صفحه مقدمه: مفهوم نظم عمومی یكی از مفاهیم مهمی است كه در حقوق و قوانین اغلب كشورهای اروپائی و غیراروپائی پیش‌بینی شده و وجود دارد.دراروپا نسبت بدان چه از طرف حقوقدانان و چه از طرف دادگاهها توجه فوق‌العاده‌ای مبذول گردیده دانشمندان كشورهای مختلف به خصوص فرانسویان كه خود مبتكر اصطلاح مذكور بوده‌اند در این زمینه بحث مفصل به عمل آورده‌اند و محاكم فرانسه ضمن آراء عدیده از آن استعانت جسته‌اند. این مفهوم همراه با افكار حقوقی فرانسه در قوانین مدنی كشورهای دیگر اروپائی و غیر اروپائی وارد شد وخواه‌ناخواه دامنه مباحثه و گفتگو به میان حقوقدانان غیر فرانسوی نیز كشیده شده ولی بر اثر اختلاف عقاید آراء علما و رویه قضائی مم

ادامه مطلب  
پاورپوینت درمورد شوراهای روابط عمومی

به نام خدا مشخصات فایلفرمت:power pointقابل ویرایش وآماده پیرینتبا کیفیت بالا و دارای ضمانتتعداد اسلاید : 12 اسلایدشوراهای روابط عمومی تشکیل شوراهای روابط عمومی  شورای سیاستگزاری روابط عمومی شورای برنامه ریزی روابط عمومی شورای منطقه ای روابط عمومی شورای استانی روابط عمومی 1- شورای سیاستگزاری روابط عمومی  سیاست های کلی روابط عمومی در شورای معاونین وزارتخانه تعیین می شود 2- شورای برنامه ریزی روابط عمومی  هدف: مشارکت در تصمیم گیری برای اتخاذ سیاست ها و تدوین برنامه های روابط عمومی وظایف:بحث و بررسی دربارۀ سیاست ها و تدوین برنامه هاارایۀ راه کارهای همکاری و هماهنگی روابط عمومیبحث و بررسی در زمینۀ طرح های ارایه شده از شوراهای منطقه ای و استانی برگزاری جلسات: هر دو ماه یک بار به دعوت مدیریت روابط عمومی شورای برنامه ریزی روابط عمومی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق روابط


مقدمه:اولین چیزی كه به ذهن بیشتر مردم خطور می كند وقتی كه كلمه رهبری را می شنوند رهبری تجارت نیست بلكه رهبری مذهبی، سیاسی و اجتماعی است.رهبران به شكل گیری اهداف گروهها كمك كرده و اعضای گروهها را تحت تاثیر قرار داده و تشویق می كنند تا در رسیدن به اهداف صرف كنند. ویژگی رهبری یكی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت و بقای گروهها و سازمانها می باشد. بیشتر تعاریف رهبری 3 جزء دارند. تاثیر گذاری، گروه، هدف، رهبران افرادی هستند كه به رفتار دیگران تاثیر می گذارند. رهبری معمولا بررسی و مطالعه دریافت و متن یك گروه بررسی می شود. بنابراین تعریفی از رهبری عبارتست از:فرآیندی كه در آن یك فرد اعضای گروه را در جهت كسب اهداف گروه تحت تاثیر قرار می دهد. روابط انسانها مطالعه و مدیریت روابط بین افراد را شرح می دهد. روابط عمومی درباره ارتباط یك سازمان بالا زمان دیگر می باشد.

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi